Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: The Walking Dead

Figurant

Standaard The Walking Dead

Zag hier nog geen topic staan voor deze toch wel Top serie, die momenteel op FOXlife wordt uitgezonden in NL (Seizoen 1)

The Walking Dead gaat over een groep mensen die overleven in een wereld die is overgenomen door Zombies. De serie richt zich voornamelijk op het overleven van de mensen en heeft ook zeker een verhaal wat je totaal mee neemt in de wereld. Officieel is het een verfilming van de graphical Novels (stripboeken), maar de makers hebben er voor gekozen om er toch een eigen ding aan te geven en houden dus ook niet echt de boeken aan, al komen er wel verschillende situaties uit de boeken in voor.

het is een van de weinige series die ik momenteel volg en echt goed vindt en nee, normaal gesproken hou ik niet echt van zombies, maar deze serie is toch anders en zeker de moeite waard, ook al vind je zombies niets.

Momenteel ben ik al met seizoen 2 bezig en tot nu toe (na 3 episodes) blijft het verhaallijn op het moment nog altijd sterk en goed.
    Dit is echt een van de weinige series die ik op het moment volg en echt goed vind.

imdbpage: http://www.imdb.com/title/tt1520211/

Groeten,
    Akiyuki

Figurant

Standaard

The Walking Dead is origineel, spannend en echt eng. Een van de beste dingen die op dit moment op tv te zien is!

Soortgelijke discussies

1. Fifty Dead Men Walking (2008)
    Door filmfocus in forum F
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 10 September 2011, 12:32
  2. Reacties: 2
    Laatste bericht: 19 August 2009, 18:02
  3. Dead Man Walking
    Door filmfocus in forum D
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 03 May 2009, 14:53
  4. Still Walking (2008)
    Door filmfocus in forum S
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 26 January 2009, 11:26
  5. Evil Dead Ii: Dead Before Dawn (1987)
    Door filmfocus in forum E
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 07 December 2007, 22:07

Regels voor berichten