Mijn all time favorite series zijn toch wel Friends, Lost en Desperate Housewives. Echt jammer dat de laatste serie na dit seizoen stopt door dalende kijkcijfers. Maarja, elke serie houdt een keer op en dan maar beter zolang ze nog goed zijn!
Mijn all time favorite series zijn toch wel Friends, Lost en Desperate Housewives. Echt jammer dat de laatste serie na dit seizoen stopt door dalende kijkcijfers. Maarja, elke serie houdt een keer op en dan maar beter zolang ze nog goed zijn!
Volgt er iemand Weeds? Vind het wel afgezwakt de afgelopen seizoenen maar het heeft wel ongewone humor![]()
Geen Weedsfans?! Volg op dit moment Entourage, ook zeker een aanrader voor de koude dagen!
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
mijn favoriete series zijn criminal minds,dexter,flashpoint en ben blij met de serie once upon a time is eens iets heel anders vind dit een mooie serie.
In de loop der jaren te veel series gevolgd om er een favoriet uit te kiezen maar zal er enkele opnoemen.
Once upon a time - Nu te volgen op Film1, tot nu toe een prachtige serie. Ik heb vernomen dat er ook een tweede seizoen aan zit te komen. Ik hoop dat er wel een normaal einde aan deze serie komt en niet ineens afgekapt word na vier seizoenen (the 4400) of helemaal uitgemolken word zodat het niets meer aan is (Lost). Tot nu toe in ieder geval onder de indruk.
Rome - Hele goede serie die er met name boven uitspring met zijn decors die een goed beeld geven van het oude Rome, op grote lijnen is het verhaal ook historisch verantwoord al zijn zulke series natuurlijk nooit een goede vervanger voor een studie. Het eerste seizoen ging met name over Julius Ceasar en het tweede seizoen over Octavianus waarbij de serie eindigt wanneer Octavianus Augustus word. Zeker een aanrader.
The Sopranos - Deze serie heeft iets te lang geduurd en met name het laatste seizoen was enigszins teleurstellend maar de eerste seizoenen waren top.
The Simpsons - Heeft denk ik geen uitleg nodig, vermakelijke televisie.
Mijn favo series van de laatste tijd/jaren zijn in ieder geval Fringe, Being Human, Haven, Grimm, Sanctuary, The Walking Dead, True Blood en Star Gate Universe... Weet je meteen wat mijn favoriete genre is... :P
Sinds ik seizoen 1 gezien heb, ben ik verkocht... Breaking Bad![]()
Op sommige momenten meesterlijk. Voor iedereen die h'm nog niet gezien heeft, snel de eerste 2 seizoenen kijken op blu-ray en daarna aansluitend seizoen 3 op Film1.