Top film, ik ben ook grote fan van de serie.
Favorite quote uit South Park the movie: Mr Garrison: 'I don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die.' (very funny)
Top film, ik ben ook grote fan van de serie.
Favorite quote uit South Park the movie: Mr Garrison: 'I don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die.' (very funny)
Ja hij blijft hel leuk ookal heb je hem al vaak gezien![]()
Topfilm!
Komt hij op tv dan? Zou mooi zijn, want de film is echt leuk![]()
Hij is al 3 weken geleden geweest! Dit is een oud bericht!
Briljante cartoons vind ik dat, Die Trey Parker en Matt Stone zijn echt helemaal gestoord, en dat moet ook wel, anders verzin je zoiets niet.![]()
Ik verzamel alle afleveringen, tenminste...dat probeer ik, er is niet altijd even makkelijk aan te komen. Ik heb sommige afleveringen op video, en sommige op DVD. De film heb ik ook overigens.
ik vond het een geweldige film, weet iemand waar ik die kan kopen.... niet op amazone.com, want daar zijn ze altijd duur en de prijzen zijn altijd hoger.
die weet iemand het geef het a.u.b door.![]()
free record shop, was een 3 voor 15 euro film toen ik hem kocht.. dus los 7 euro ofzo..
geweldige film ja en ook geniale serie! nog steeds
"the only thing men and women agree on, is never to trust a woman"
ben daar al geweest, maar de laatste had hij net verkocht aan een 10 jarige meisje....![]()
wat moet zij nou met een film die niet eens voor haar leeftijd is. best jammer joh.. moet nieuwe gaan zoeken
(*sight*... *sight*...) -_-
"the only thing men and women agree on, is never to trust a woman"
ik kan het wel bestellen op een andere free record shop, maar dan kost het extra en duurt het lang om het te krijgen, ik ga het wel proberen, dankjewel