The Ugly Truth (2009) Romantische komedie waarin Katherine Heigl een handje wordt geholpen door macho Gerard Butler om de man van haar dromen voor zich te winnen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (137 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
    Super Moderator Akasha's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patrickvoetbal Bekijk bericht
    hee allemaal

ik hoop dat het een mooie film is want ik ga hem vanavond namlijk kijken met mijn bijna vriendin ik hoop dat de film mooi wordt
    En...hoe is het gegaan? Was het romantisch?

(je hoeft het niet drie keer te posten

Figurant
    9 van de 10 sterren

Standaard

the ugly truth is echt een hele leuke film. heb me geen seconde verveelt en wil hem zeker nog een keer zien. ik ben hem gaan kijken met een vriendin, het is wel leuk om deze film met je vriendinnen te gaan kijken. gerard butler en katherine heigl zijn leuke en grappige acteurs en je ziet ook de chemie tussen de twee. de man waar katherine eerst op verliefd word is best een lekker ding trouwens, haha. een tip, deze film ;-)

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

super film!!!
    hele grappige stukjes

Producent
    6 van de 10 sterren

Standaard

Amerikaanse romcom. Valt niet meer over te zeggen behalve dat er wel chemie tussen de hoofdpersonen was en Gerard Butler een op zijn lijf geschreven rol speelt (beetje als in PS I love you) Ruwe bolster.....

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    9 van de 10 sterren

Standaard

Komedies als Knocked Up, Pinapple Express en dergelijke films kunnen mij de laatste tijd bekoren. Deze komt daar zeker bij. Katherine Heigl geeft deze film de nodige vernieuwing en luchtigheid hetzelfde voor Butler. Leuk dat Eric Winter mooier en er beter uitziet als Butler. Het hoofdpersonage hoeft niet altijd het lekkere stuk te zijn... Grappig en scherp scenario maken deze film alleen maar leuker. De voorspelbaarheid van de film moet je erbij nemen maar die is niet zo zeer negatief. Het doet verlangen naar wat gaat komen. Iets wat niet altijd gebeurt. deze film zal je zeker nog eens plezieren voor een tweede of een derde keer...

Super Moderator Akasha's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

In het begin leek het erop dat The Ugly Truth een hele flauwe standaard romkom zou worden. Het viel gelukkig mee. Vooral Katherine Heigl wist bij mij een aantal keer de lach op de mond te toveren. Gerard Butler speelde inderdaad (@GL) weer hetzelfde typetje als in PS I Love You. Ik ben heel benieuwd hoe Heigl is in Killers. Zou ze een nog betere chemie hebben met Ashton Kutcher?
    Volg Film1 op Twitter, Facebook, Google+ en Youtube

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akasha Bekijk bericht
    In het begin leek het erop dat The Ugly Truth een hele flauwe standaard romkom zou worden. Het viel gelukkig mee. Vooral Katherine Heigl wist bij mij een aantal keer de lach op de mond te toveren. Gerard Butler speelde inderdaad (@GL) weer hetzelfde typetje als in PS I Love You. Ik ben heel benieuwd hoe Heigl is in Killers. Zou ze een nog betere chemie hebben met Ashton Kutcher?
    In de trailer van Killers is dat nergens te bekennen, dus dit zal wel weer zo dom blondje krijgt te maken met CIA agent film worden. Knight & Day komt dit jaar met ongeveer hetzelfde verhaal.

Figurant

Standaard

Een hele comische film. Ik denk dat iedereen die van een beetje over en weer pesterijtjes houdt tussen mannen een vrouwen het een extra vermakkelijke film zal vinden. Maar ook voor de gewone mensen is het zeker een film die het kijken waard is. Hoewel er niet altijd even goed word geacteerd de teksten en de scenes zijn oer en oer comsich naar mijn mening.

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Leuke rom kom komedie, met name Katherine draagt deze film.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten