Up in the Air (2009) Komisch drama met George Clooney die als rondreizende crisismanager voor z'n baan moet vechten als er bezuinigd wordt op het reiskostenbudget

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (144 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
    Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Vince Tilanus
    Guest

Standaard

na het bekijken van de trailer en alle clips. en na het horen dat Jason Reitman de regisseur is. kan ik echt niet wachten tot dat hij uit komt!

lijkt me een super film!

Figurant

Standaard

Zojuist de Film1-voorvertoning mogen zien, en mijn verwachtingen werde grotendeels waargemaakt. Leuk/appart verhaal, ietwat realistischer dan ik had verwacht, waardoor er naar mijn mening een tikkie te weinig humor te bespeuren viel, maar door het goede acteerwerk, en het verhaal is dit zeker de moeite waard voor een gezellig avondje. 7- krijgt deze film van mij.

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

spoiler:
    Het eindigt niet zoet. Het personage Ryan gaat weer verder met wat hij deed en waar hij goed in is; mensen ontslaan. Ik zou willen dat wij ook op deze professionele manier onslagen waren. Er valt veel voor te zeggen om het zo te doen.
    Laatst gewijzigd door meuh; 15 January 2010 om 09:06

Figurant
    1 van de 10 sterren

Standaard

waardeloos deze film totaal geen boeiend verhaal en er gebeurt helemaal niet spectaculairs, kortom: zonde van je tijd!!!

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iloveftd Bekijk bericht
    waardeloos deze film totaal geen boeiend verhaal en er gebeurt helemaal niet spectaculairs, kortom: zonde van je tijd!!!
    Uh, je bent gek om dat te zeggen. Up in the Air is 1 van de beste films van het jaar. Clooney zet een briljante prestatie neer en Jason Reitman heeft het beste script van het jaar geschreven. Dus wat je nu vermeldt is bullsh*t.
    Laatst gewijzigd door Akasha; 24 January 2010 om 22:43 Reden: 2x zelfs, weggehaald. Ik heb de dubbele reactie van iloveftd weggehaald.

Runner
    10 van de 10 sterren

Standaard

Up in the Air

Een schitterende film over de zin van het leven van Jason Reitman met George Clooney als Ryan Bingham een man die voor zijn werk mensen ontslaat door heel Amerika.

Het verhaal van Up in the Air geeft een mooi beeld weer over wat mensen belangrijk vinden in het leven. Het levert verschillende emoties op en het is dan ook een film met een lach en een traan. De opbouw van het verhaal wordt rustig uitgewerkt en de camerabeelden leveren mooie shots op in combinatie met soms de verschillende emoties die er spelen op dat moment.

De acteerprestaties zijn overtuigend te noemen. George Clooney zet als hoofdpersoon een geweldig rol neer als Ryan Bingham. Anna Kendrick laat tevens zien dat ze kan acteren met haar hart. De muziek in de film Up in the Air versterkt goed de gevoelens die spelen en leveren een waardige bijdrage aan de film. Up in the Air heeft een boodschap wat voor elk mens belangrijk is in het leven:

'If you think about it, your favourite memories, the most important moments in your life...were you alone?'
    FEEL the ENERGY in your BODY, Give the World a AMAZING time! ! !

Figurant
    7 van de 10 sterren

Standaard

Na het zien van de trailer had ik andere verwachtingen. Het was een leuk verhaal. Je weet echter niet of je mag lachen of niet eigenlijk. Het gaat over actuele zaken.
    Voorspelbaar is die ook niet. Ik vind wel dat de muziek soms zwaar irriteert. Het is op het valse af. Al met al toch de moeite waard. Opmerkelijk!

Regisseur
    5 van de 10 sterren

Standaard

Hallo, welke verhaallijn moeten we nu volgen!? Niet zo'n beste film. Ok, 1 boodschap begreep ik wel...

Crew thrilbase's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

af en toe was hij zo humoristisch,
    het is net zoiets als personeel ontslaan via de webcam, prachtig, de hele zaal lag plat

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten