Unstoppable (2010) Actiethriller van Tony Scott met Denzel Washington en Chris Pine over een op hol geslagen trein die een lading giftige stoffen vervoerd

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (125 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25

Discussie: Unstoppable (2010)

Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Unstoppable (2010)

Wat vind jij van deze film?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    5 van de 10 sterren

Standaard

Dit is geen goeie film. Dit is Speed 3 zonder Sandra Bullock. 100 minuten kijken hoe een snelle trein alles loopt te slopen, waarbij Washington de held moet uithangen. Pine red het en Washington sterft een eenzame dood terwijl hij op de trein ingaat samen met een explosie.

Dit is erg matig en voorspelbaar. En dat vindt ik zwaar kl*te.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Crew Rizotto's schermafbeelding

Standaard

Denk dat Mr. Picture stiekem nog wel eens het plot te pakken heeft haha....
    Aangezien alle Tony Scott films zo'n dergelijk einde heeft, zal deze niet achterblijven.
    Well done man! :-)

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    5 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizotto Bekijk bericht
    Denk dat Mr. Picture stiekem nog wel eens het plot te pakken heeft haha....
    Aangezien alle Tony Scott films zo'n dergelijk einde heeft, zal deze niet achterblijven.
    Well done man! :-)
    Ja, maar toch ben ik niet blij met me uitkomst. Want Washington neemt hierna 2 jaar vrij van films, en wellicht nog een jaar om ze volgende film te maken. Zitten we opgescheept met dit prul.

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

euhm kan verklappen dat washington niet sterft
    het is geen slechte film maar het had veel spannender gekunt denk ik
    vond het toch het kijken waard

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

dit is een top film met denzel washington

Producent
    7 van de 10 sterren

Standaard

Het duo Tony Scott/Denzel Washington staat altijd garant voor een spannende aktiefilm. Natuurlijk is een rampenfilm met een trein geen nieuw item en deed hij erg denken aan de eerdere cooperatie Taking the Pelham, maar ik vond deze technisch goed/beter uitgewerkt en bij vlagen ook spannend. Kijkt lekker weg

Regisseur lordhumangus's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Heeft Tony Scott nu alle vervoermiddelen onder handen genomen of komen er nog meer. Aktiefilm vol bombarie gebracht en based on a true story. Lichtjes overdreven allemaal. Maar als je daar doorheen prikt krijg een spetterende aktiefilm voorgeschoteld die als een trein voorbij raast in 1 uur en 40 min.

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Tony Scott... blijf van de camera. Je hebt een leuke visie maar gelijkt alsof je kop barstens vol ideeën zat voor mooie shot maar het is precies of we zitten in je hoofd! Het camerawerk mocht iets rustiger en minder dynamisch. Het verpest een beetje de charme van de film. Alleen was de hectische camerawerk wel nodig om de vaart erin te houden want het verhaal is nergens spannend. Het is vergezocht en de film wordt tenenkrommend wanneer er een shot wordt tussen gegooid van z'n vrouw of z'n bezorgde dochter die precies een geforceerde bezorgde blik op hun gezicht moesten toveren. Je zal je zeker amuseren met deze pulp maar verwacht geen spannende rit want daar is die trein zelf te ongeloofwaardig voor. Zeker wanneer je een knuppel onmogelijk vanzelf naar beneden schuift. Ik dacht dat ik naar een aflevering keek van final destination 4*** Toch wel een verademing om nog eens een film te zien waarbij bijna of geen visual effects mee gemoeid zijn. Maar grotendeels alles echt is.
    Laatst gewijzigd door GL; 02 September 2011 om 08:50

Producent Tarkus's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Ben een beetje verbaasd van de lage scores die deze film overal krijgt.
    Ik vond dit een prima film, uitstekend zelfs. Spannend van begin tot einde.
    En, verbazingwekkend toch, gebaseerd op ware feiten, wat de film des te indrukwekkend maakt.
    Neem daarbij een alweer prima Denzel Washington en Chris Pine en je hebt een puike film van anderhalf uur.
    Voor mij is dit een aanrader, en zeker wanneer je heb bekijkt op Blu-ray, altijd net dat iets meer.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten