Het is een spannende film, met veel actie. Soms iets te lang dradig, maar zeker leuk om te bekijken!
Het is een spannende film, met veel actie. Soms iets te lang dradig, maar zeker leuk om te bekijken!
Deze film had in feite alles in zich gelet op het verhaal. Bovendien waren de acties maar vooral de explosie(s) groots. Ik meen me te herinneren dat deze film een prijs heeft gewonnen m.b.t. de special effect met de explosies. Fantastisch gespeeld en de Amerikaanse bemanning op een U-boot was geweldig om te zien. Perfect ! De spanning was zeer regelmatig te snijden. Je leefde als het ware met hen mee. Je maakte als het ware door wat zij doormaakten ! Dus UITSTEKENDE film.
Spannende oorlogsfilm die goed in elkaar zit , een aanrader!!!
De beste oorlogsfilm ooit.
Ook heel erg spannend.
De film om te kijken
Ik had deze film eigenlijk al een hele poos in de kast staan, maar had hem nog niet gezien.
Gisteravond ben ik er voor gaan zitten.
Conclusie: GROTE KLASSE!!!!
Spanning alom en het benauwende gevoel van de bemanning wordt heel goed overgebracht.
Van begin tot eind boordevol spanning.
Zo zie je maar, we hebben betere spullen in ons bezit dan we zelf dachten.
De film heeft nu WEL mijn aandacht en die zal hij wel meerdere malen krijgen.
ZEER SPANNEND EN BOEIEND!!!!
Een redelijke onderzeebootfilm, maar niks vergeleken bij "Das Boot".
Ik hou niet zo van oorlogsfilms, maar deze is toch wel erg ontroerend. Toen die jongen vastzat bij dat luik, dat was echt zo zielig.
na " das boot " eindelijk weer eens een geweldige onderzeeboot-film. geweldige cast. harvy keitel op z'n best. moet je eigenlijk in je eigen collectie hebben. er zit alles in wat een film nodig heeft en natuurlijk weer een pro-u.s.a film, maar ja.![]()
ik ben eigelijk niet zow dol op duikboot films
maar deze is zeker goed genoeg om gezien te hebben
alleen jammer dat tijdens de 2de wereld oorlog die Enigma Code was gekraakt door de Britten en niet de amerikanen! ... maar ja, wat zou dat uit moeten maken als je als americaan een film over maakt?!?