Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
goed!!!!!!!![]()
ik ben gister naar de bios geweest en heb deze film gekeken
ik vond hem erg goed en hij is toch eigelijk best schokkend
zkr het einde
ik vond het ja een mooie film dat is niet echt te zeggen van zo'n waargebeurd verhaal
maar het was zkr een goede film vond ikk
Echt een hele goede film!! Kan er niets meer over zeggen. Ik had niks te zeggen toen de film afgelopen was.
De discussies over het te vroeg maken van de film moeten eens ophouden. Laat de mensen die denken dat het te vroeg is voor deze film maar een kaartje kopen om de film te gaan zien!!! Vergeet niet, deze film is gemaakt met goedkeuring van de nabestaande van de passagiers. Is het dan te vroeg?? nee dus! Het is een verhaal dat verteld moet worden, ook al is het deels fictie!
Laatst gewijzigd door Turelio; 05 July 2006 om 22:07
All that is gold does not glitter; not all those that wander are lost.
Het verhaal zoals in 'United 93' is nooit gebeurd...
Meeste wimpelen dit feit af als een Samenzweringstheorie, maar de bewijzen zijn er in overvloeden. Het gat in de grond in Shanksville, Pennsylvania is te klein en er ligt niets meer dan een paar stukken metaal en geen lichamen/vliegtuigonderdelen
Wil je dichterbij de waarheid komen:
http://www.loosechange911.com/flight93.htm
Ik vond het nogal tegenvallen zeker als men het vergelijkt men het eerdere utstekende Bloody Sunday van greengrass, de film heeft een erg onrustige en rommelige structuur en komt daardoor niet goed uit de verf.
ik heb hem nog niet gezien maar lijkt me een pakkende film
Echt een hele goeie film, vooral om in de bios te kijken!!
Verhaal is echt heel goed. Naast de vliegtuigkapingen, zie je ook de luchtverkeersregelaars hun werk doen... echt heel indrukwekkend. Het eind van de film is zó indrukwekkend, dat je de 1e tien minuten na de film nog op je stoel naar het beeldscherm blijft staren (dit was tenminste bij mij het geval)!
Vond het een goeie film had hem gezien in de bios djeez niet normaal gewoon en tjah dan heb je helaas mensen die die complot theorien gaan bestuderen en alles op alles willen zetten om het geloof waardig te maken dat is gewoon triest dat er mensen zijn die alleen maar daarmee bezig kunnen zijn het was al erg genoeg maar helaas zal het wienig mensen boeien en die film niet zien terwijl het tog inmiddels een stuk geschiedenis is geworden en het erge is het hoeveelheid omgekomen mensen die dag en daar moet niet over gezeurt worden maar daar moet men bij nadenken en vooral als ze beginnen met complot theorien maar buiten dit om mega goeie film erg aangrijpend vooral als je inziet hoe hun het beleefd hadden
ik vond dit echt een zeer goeie film, ik heb totaal geen slecht woord over voor deze film. ze hebben er ook wel goed aangedaan om geen bekende acteur in deze film te zetten want dat zou toch afleiden van het verhaal.
Pain Is Temporary, Pride Is Forever !!
''Some of you may die, but that's a sacrifice I am willing to make''.