Vantage Point (2008) Actiethriller met Dennis Quaid waarin vijf verschillende mensen de waarheid omtrent een aanslag op de Amerikaanse president moeten zien te achterhalen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (108 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
    Runner
    8 van de 10 sterren

Standaard

Als je jezelf er op instelt dat hetzelfde beeld tig keer wordt teruggespoeld, dan is het een goede film! Als je dat niet weet, kan het erg irriterend zijn (zucht, alwéér overnieuw...) Het mooie eraan is, dat je iedere keer weer iets nieuws te weten komt, omdat je het van een andere invalshoek te zien krijgt. Steeds verder in het verhaal, telkens een nieuw puzzelstukje, dat vond ik érg gaaf aan deze film en maakt het ook spannend!

Figurant -Vg-'s schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Ik vond het een geweldige film, de manier hoe het in elkaar gezet is. Bij elke terugblik zie je steeds een stukje meer van de in elkaargezetde moordaanslag op de president. Ik vind het goed in elkaar gezet hoe de verhaallijnen van ieder betrokkene samenweven om te laten zien dat niet alles wat je ziet daadwerkelijk is wat je dacht te zien.

mr:movie
    Guest

Standaard

mooie film alleen de kerkbel en de tijd 11;59 enzo wordt je beetje zat

Producent Tarkus's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Dit vind ik een uitstekende actie-thriller, met een wel zeer speciaal kenmerk.
    Het gegeven, de aanslag op de president, wordt door een paar personages beleefd en je ziet het ook elke keer weer vanuit dat personage, dus in het eerste uur zie je de aanslag wel een paar maal gebeuren, maar toch vond ik het niet vervelend die herhalingen, omdat bij elk gezichtspunt de puzzelstukjes in elkaar beginnen te vallen en er steeds meer duidelijk wordt.
    De film eindigt ook razend spannend en met een boel actie, waaronder een spectaculaire achtervolging door de straten van de stad.
    Het scenario zit goed in elkaar en wordt ook goed gebracht.
    Dennis Quaid is in topvorm en ook Forest Whitaker doet het hier knap.
    Verder heb je enkele grote namen, waaronder ook Sigourney Weaver in een iets kleinere rol.
    Het is geen lange film dit, maar hij heeft me elke seconde geboeid.
    Voor iemand die van spanning houd met voldoende actie, is dit wel een prima film.

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Vond het wel een redelijke film, het verhaal iedere keer opnieuw vertellen is wel wat vermoeiend, maar doet geen afbreuk aan deze film.

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Een goede thriller film...
    Prima spanning verhaal...
    Prima acteerwerk...
    Bekende acteurs: Dennis Quaid, Forest Whitaker, Bruce McGill en
    William Hurt...
    Mooi HD kwaliteit....
    Ook een perfect geluid, Dolby Digital...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten