Goh jammer.....wat viel dat enorm tegen zeg , het toch al slappe verhaal kon me niet vasthouden.
Goh jammer.....wat viel dat enorm tegen zeg , het toch al slappe verhaal kon me niet vasthouden.
Gewoon een prima film, heeft me vanaf het begin geboeid tot het eind al was het hier en daar wel een beetje voorspelbaar.
Inderdaad geen topper, maar zeker leuk om naar te kijken. Erg jammer inderdaad dat er geen vervolgen komen...
leuke film, af en toe zelfs funny.
Tja, in het begin vond ik hem wel goed, maar op een gegeven moment zakte dat gevoel weg, heb hem wel afgekeken en overall toch een matige film.
De boeken zijn toch beter,maar de film viel mij zeker niet tegen. Ik vond hem soms erg grappig en spannend
Goede en leuke film, met een redelijk scenario.
Ik had er wel wat meer actie in verwacht, maar al bij al valt het nog zeer goed mee.
Wat vooral opviel in deze prent zijn de prachtige special effects, vooral de spin valt op, is leuk om ze door beeld zien te bewegen.
Maar ook de mensen van de make-up verdienen een vermelding, puik werk hebben ze geleverd.
De cast doet het tenslotte ook goed, dus is dit wel een leuke film om eens een avondje aan te spenderen.