Vampires Suck (2010) Parodie waarin vampierfilms, en de Twilight-reeks in het bijzonder, op de hak worden genomen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

4 van de 10 sterren (80 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40
    Regisseur
    10 van de 10 sterren

Standaard

Sloeg helemaal nergens op, maar wel gelachen, er gebeurde meer dan de 4 twilight films in totaal.

Figurant
    1 van de 10 sterren

Standaard

Wat een slechte film zeg, het is niet eens grappig. Te flauwe humor voor mij! Geef mij maar eens iets met echte humor

Regisseur
    10 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimiekim Bekijk bericht
    Wat een slechte film zeg, het is niet eens grappig. Te flauwe humor voor mij! Geef mij maar eens iets met echte humor
    Je moet hem ook vergelijken met die langdradige Twilight films waar bijna niets in gebeurt, dan is deze film wel lachen, en er gebeurt meer in dan de 4 twilightfilms in totaal.

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Voor een satire best een leuke film, natuurlijk heel flauw. Maar een samenvatting van de twilight films is niet zo slecht, stuk sneller en spannender dan origineel. Vooral de eindscene vond ik grappig: team jacob!

Figurant
    6 van de 10 sterren

Standaard

Ha ha, op zich staand niet zo goed, maar als persiflage geslaagd. Alle maniertjes waarvan de hoofdrolspelers in de originelen zich bedienen zie je hier, net iets uitvergroot, terug. Vond ik eigenlijk best goed en subtiel gedaan. Ook het verhaal is een samenvatting, en stom genoeg daardoor leuker en onderhoudender dan dat eindeloze langdradige gesmacht in de originelen.

Runner

Standaard

beter dan twilight(de meesten zullen dat neit beamen) dat wel, maar ook echt geen aanrader.

Crew
    5 van de 10 sterren

Standaard

Soms heel erg grappig, maar ook heel erg flauw. Als je de Twilightfilms hebt gezien (hoop het niet ) dan vind je deze film nog grappiger, en eerlijk is eerlijk, de meeste personages zijn echt heel grappig nagedaan.

Figurant

Standaard

Zoals altijd weet Matt Lanter hoe hij mensen moet laten lachen met zijn fratsen en acteer werk.Vond het een leuke grappige film met af en toe een flauw moment.

Crew
    1 van de 10 sterren

Standaard

Ik heb dat film een 1 gegeven, het was niet meer leuk na 10 minuten, het kraakte prachtige liefde film Twilight volledig af. Ik weet dat Vampires Suck een satire/parodie film is, maar het maakte me misselijk...

Die satire/parodie acteurs zijn niet waardig om te leeg te zuigen :P

Regisseur Quentin's schermafbeelding
    1 van de 10 sterren

Standaard

Laten we één ding vaststellen: de genre-parodieën van de laatste jaren waren nooit bijster intelligent. Maar waar sommige in al hun flauwiteit nog best lollig waren is dit echt een draak van een film geworden. Dom, ja héél dom. Maar erger is dat hij volstrekt fantasieloos en gemakzuchtig in elkaar geflanst is. Een bekend genre of film in de maling nemen is prima, maar doe het dan met een beetje flair en stijl.

De Engelsen noemen het 'wit' noun: 1. verstand 2. vernuft 3. wijsheid 4. geestig.

Welnu, géén van die begrippen heeft betrekking op deze film. De persiflages zijn onleuk en oppervlakkig, de grappen melig - in de slechtste zin des woords - en de effecten goedkoop en slecht gedaan.

Wat echt zuigt is deze film...

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten