Vanilla Sky (2001) Thriller met Tom Cruise als een charmeur die na een ongeluk ernstig verminkt raakt en vervolgens de controle verliest over zijn leven

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (91 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 43

Discussie: Vanilla Sky

Figurant

Standaard

Birgit, hou die rust!

Vanilla Sky lijkt me echt wel een vet coole film. Ik ga hem zeker zien!

Guest

Standaard

Ik denk dat Vanilla Sky een hele leuke film wordt. Ik ga er in elk geval naartoe. Pas daarna kan ik er natuurlijk echt iets over zeggen.
    En birgit, een film beoordeel je op het script en de acteurs en niet hoe jij denkt dat het prive-leven van de acteurs eruit ziet!!
    Beetje kinderachtig om op basis van verhalen in de roddelbladen een film te beoordelen!

Figurant

Standaard

Hoi! ik heb gisteren de film gezien in de Sneak Preview en hij is goed! Niet alleen omdat er een lekker wijf in speelt, maar ook Tom Cruise doet het niet slecht. Het verhaal is leuk en goed bedacht. Heel anders dan ik had verwacht. Wat ik leuk vond aan deze film zijn de uitspraken van sommige spelers zoals "Every minute pasing is a chance to change".

Na de film mocht iedereen een beoordeling geven en ik geef de film een 8.5. Een aanrader dus. Verwacht van deze film trouwens geen vette actie, seks of thriller. Het is gewoon een goed psychologisch verhaal dat je achteraf echt aan het denken zet.

Veel plezier met kijken.

Guest

Standaard

Hi die hi,
    Ik heb de film nog niet gezien, alleen nog maar stukjes van deze film. Volgens mij is het een mooie film in plaats van een "leuke film" In de reaktie's lees ik iets te vaak "leuke"! Grt. €rik

Figurant

Standaard

Ben het helemaal eens met Linkin Park. Deze film is echt saai en geen reet aan. Ik heb me geen seconde vermaakt en het was zo langdradig. Gaap gaap gaap!!!!!!!

Figurant
    7 van de 10 sterren

Standaard

Wel goede film, alleen teveel van verwacht, dus toch viel hij wat tegen.

Crew
    8 van de 10 sterren

Standaard

Goede film. Einde was wel vreemd maar daar door ook nog wel leuk en verassend.

Regisseur
    5 van de 10 sterren

Standaard

Haalt het echt in iets bij het origineel... Abre los ojos...

Trukje van Penelope met het schattig accent gaat na 10 minuten erg vervelen.

Tom Cruise, weet volgens mij zelf ook niet helemaal wat hij in deze rol moet...

Producent
    7 van de 10 sterren

Standaard

De spaanse versie was dankzij origine beter dan de amerikanse.. Film keeft heel goed opgebouwde scenario en regi is ook prima.

Crew
    7 van de 10 sterren

Standaard

Brengt deze remake echt iets meer dan het origineel? Ik denk het niet, hoewel het budget vele malen hoger is dan dat van Abre Los Ojos, zie je het niet direct aan de film af. Ook niet aan Cruise die na het ongeluk niet meer echt goed uit de verf komt. Het psycho gedeelte is er nog wel maar het ongrijpbare moet opeens vatbaar gemaakt worden. Indien er geen origineel was geweest, was het een topfilm. Nu bij blijft het bij een kassucces op z'n hollywoods, die zeker nog wel de moeite waard is (misschien zelfs wel voor een tweede maal).

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 0
    Laatste bericht: 08 December 2005, 19:46

Regels voor berichten