Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Echt een super film! Wel veel erotiek, maar dat past helemaal bij de tijd en levensstijl van de karakters.
Aardig film. Normaal houd ik niet van voiceover, maar hier hadden 2 karakters er een, en dat vond ik wel werken. Is ook boekverfilming, dus dan moet je soms wel natuurlijk
Colin Firth heeft een rol die je niet zo snel van hem zou verwachten daarom is deze film mede door zijn acteerprestaties een aanrader.
Goede, doch zeer ingewikkelde film.
Als je even niet volgt ben je compleet de draad kwijt zo moeilijk is het verhaal in elkaar gezet. De film is vooral in het begin zeer verwarrend en alles wordt pas duidelijk naar het eind toe.
De acteerprestaties zijn prima, evenals de beelden en sfeer, die typisch is voor de tijd waarin wordt gespeeld, namelijk de jaren 50 en 70, want er wordt veel gewerkt met flashbacks.
De soundtrack is ook zeer goed, met de typische sound uit de desbetreffende jaren, maar vooral de psychedelische muziek uit de jaren '70, o.a. van "Jefferson Airplane" en "Blood Sweet & Tears" is zeer goed gekozen.
Had het verhaal wat duidelijker verteld geweest had dit een 5 sterren film geweest, nu iets minder.
Goed verhaal...alleen vind ik Kevin Bacon niet overtuigend acteren.