Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Mooie film, mooie beelden en goed acteerwerk. Indrukwekkend verhaal, maar film greep toch niet echt aan...
Redelijk goede film, maar ik had er toch wat meer van verwacht.
Van een echt gebeurd verhaal als dit kan je natuurlijk geen spannende film maken, maar ik heb toch al betere verfilmingen gezien van zulke verhalen.
Het blijft natuurlijk indrukwekkend wat er met de mensen onder Stalin's bewind is gebeurd, en dat filmen als dit, dit mogen duidelijk maken is een pluspunt.
Dat dit dan ook in een Belgisch-Duits-Poolse co-productie is maakt het nog eens interessanter.
Een goede dramafilm...
Zeker indrukwekkende verhaal...
Maar is dit een waargebeurd verhaal?
Uitstekend acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit...
Het is echt een moeite waard...
Een interessant verhaal over de gekte/angst van de mensen ten tijde van Stalin.
Onderhoudende film
Goed drama met prima acteerwerk, ijzingwekkende beelden van hoe mensen, zeker in noodsituaties met elkaar omgaan
Ik sluit aan bij de reacties van de kijkers tot nu toe. Ik vond het een mooie maar beklemmende film. De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal ( het kan dus gedramatiseerd zijn ) Emily Watson speelt haar rol goed en geloofwaardig. Goed te zien wat de overheid in de tijd van Stalin de mensen aan deed. Als je niet deed wat de regering zei.....werd je zo opgesloten ook al was je het er niet mee eens. Respect......
goede film