Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Hoor grote dingen of deze kleine film. De actrice staat al klaar voor een Oscar-nominatie. Ik denk dat we de lijstjes al bijna kunnen gaan vullen.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Hele mooie duistere, sinistere, film. Prachtig in beeld gebracht, mooi acteerwerk. Goede film!
Een film over een meisje die voor haar broertje, zusje en moeder zorgt ergens in een afgelegen staat van Amerika onder het motto : "een slimme meid is op haar toekomst voorbereid".
Het wordt nooit ergens spannend. Alles is wel mooi in beeld gebracht de afgelegen huizen, natuur en
de bevolking.
Ik dacht steeds dat ik naar Jennifer Jason Leigh zat te kijken in haar jonge jaren. Daar lijkt deze meisje sprekend op.
3 sterren.
Goede film, meer drama dan thriller. Ik vind het beeld van de"falfella's" uit een van de rijkste en machtigste landen van de wereld erg indringend. Het schijnt een echt realistisch beeld te geven van het geportretteerde Ozark Mountain gebied. Zeggen de bewoners van dit gebied!
Jennifer Lawrence is geweldig, zeker een Oscar-nominatie waard (Al denk ik niet dat ze zal winnen).
What doesn't kill you, makes you stronger.
Hoka Hey!
Goede film, maar een leuke is het zeker niet, daarvoor is het verhaal te dramatisch.
Het wordt evenwel zo goed in beeld gebracht dat je, ondanks dat het allemaal maar traag verloopt, geboeid blijft kijken, en benieuwd bent naar de afloop.
De vertolking van Jennifer Lawrence is de Oscarnominatie zeker waard.
Maar de Oscarnominatie voor Beste Film vind ik dan weer niet terecht, het is een film die zeker het bekijken waard is, maar een Oscar ervoor.. neen dat niet.
Een film waar je van moet houden. Het is inderdaad mooi gefilmd. Jennifer vertolkt haar rol goed. Toch komt naar mijn idee het verhaal niet helemaal uit de verf. Ik keek deze film op een regenachtige zondag en daar is dit een prima film voor.
kijk dat zijn films die je meteen bij de strot grijpen bij mij teminste wel.
En inderdaad prachtig gefilmd en dat doet goed voor de film opzich.
soms is het erg iets moois te verliezen,maar het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad!
Een goede mysteriefilm...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Zo zwaar als haar (17e jarige leeftijd) alleen moet verzorgen
door haar broer/zus/moeder...
Mooi HD kwaliteit...
Schitterende film. Rauw, triest, eerlijk.