Win Win (2011) Komedie met Paul Giamatti als een mismoedige advocaat die bijklust als worstelcoach op een middelbare school en daar een jong talent ontdekt

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (3 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Win Win (2011)

Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Win Win (2011)

Wat vind jij van deze film?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Ik moet zeggen dat deze film me beter bevalt dan The Visitor. Paul Giamatti is altijd het kijken waard, en met een aardige cast op de achtergrond komt alles goed.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Je moet er een beetje inkomen maar alle personage zijn netjes uitgewerkt en geen enkel irriteert. Voor het eerst sinds lang heeft een komedie mij nog doen lachen. De film dringt niks op en dat speelt het verhaal alleen maar ten goede. De cast speelt netjes en zorgt ervoor dat het niet uitmond in een karikatuur gebeuren. Een film die ook gelukkig niet eindigt me een worstel match, gaat hij nou winnen of niet? Nee daar gaat de film ook niet over. Het gaat over persoonlijke overwinningen. Grappige komedie die volgens mij niet iedereen zal smaken maar idd met Paul Giamatti en de evengoed acterende cast achter hem is dit filmpje, begeleid onder een leuke soundtrack, een leuk tussendoortje. 7,5/10
    Laatst gewijzigd door GL; 29 January 2012 om 15:51

Regels voor berichten