Warrior (2011) Sportdrama over twee broers die hun comeback proberen te maken in het mixed martial arts circuit

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (8 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Warrior (2011)

Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Warrior (2011)

Wat vind jij van deze film?

Crew Eventual's schermafbeelding

Standaard

MMA ( mixed martial arts ) is zeer booming in the USA. Er zijn al een aantal films gemaakt die hiervan proberen te profiteren. Dit de 1e film met wat grotere namen. Hopelijk worden de vechters niet afgebeeld als lompe brutekrachten, want dit is absoluut niet geval.

Figurant

Standaard

Weer op het allerlaatste moment, met de laatste krachtsinspanning een laatste klap en klaar? Ik hoop het niet want daar heb ik er wel genoeg van gezien.

Figurant
    9 van de 10 sterren

Standaard

Heren.. Ik heb de film gezien.. Dit is bij verre de best vechtfilm die ik jaren heb gezien.. Het verhaal is geweldig.. De vechtscenes zijn heel indrukwekkend.. Je krijgt echt kippenvel bij sommige vecht scenes.. Echt een aanrader.. Zoals je ziet duurt de film 140 min. Er is dus veel ruimte gemaakt om het verhaallijn gedetaileerd te vertellen..

Figurant

Standaard

heb bij deze film bij alle gevechten op het puntje van mn stoel gezeten en het bleef tot de laatste minuut spannend! In mijn opzicht verreweg de beste vechtfilm die ik ooit heb gezien. Een mooie en sterke verhaallijn en goed acteerwerk. Heb nog nooit zo mee gevoeld met de emoties van de vechters. aanrader voor iedereen

Producent Tarkus's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Een film die aanvankelijk niet op mijn verlanglijst stond, maar die ik desondanks toch heb gekocht.
    En heb er geen spijt van, integendeel, want dit is een puike prent.
    Vechtfilms, over boksen of andere aanverwanten, waren vroeger niet echt mijn ding, maar ik geef toe, tegenwoordig worden er wel goede filmen gemaakt in dit genre, en dit is er dus weer zo een.
    Wat voor me belangrijk is, is dat er een goed verhaal achter zit en dat het dus niet louter en alleen om het gevecht in de ring gaat, en ook deze film heeft een bijzonder emotioneel verhaal, en maakt dus dat ik deze film zo goed vind.
    De vertolkingen van de ganse cast zijn uitstekend, maar Nick Nolte springt er in zijn, weliswaar iets kleinere, rol toch ook weer uit.
    Maar beide hoofdrolspelers, betrekkelijk nieuw in het vak, zijn grandioos.
    Ik kan deze film zeer warm aanbevelen ook voor diegenen die niet graag gevechtssporten zien.
    Topper !!

Regels voor berichten