The X-Files: I Want to Believe (2008) Tweede film naar de populaire mysteryreeks waarbij Scully en Mulder opnieuw in actie komen bij het oplossen van een reeks bizarre verdwijningen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (146 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: X-Files 2 (2008)

Figurant

Standaard

ik zoek de film van x-files waarbij een man met witte masker zit weet iemand hoe die titel van de film heet ik heb er jarenlang nachtmerries van gehad en wil toch wel er over heen kunnen zetten door hem nog een keer te kunnen zien heb er al ruim 12jaar nachtmerries van mvg richard
    Laatst gewijzigd door Akasha; 27 December 2010 om 15:46 Reden: Geen e-mailadres in posts

Administrator meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richard187 Bekijk bericht
    ik zoek de film van x-files waarbij een man met witte masker zit weet iemand hoe die titel van de film heet ik heb er jarenlang nachtmerries van gehad en wil toch wel er over heen kunnen zetten door hem nog een keer te kunnen zien heb er al ruim 12jaar nachtmerries van mvg richard
    Er is maar 1 andere X-Files film en dat is X-Files: The Movie. Klopt ook met 12 jaar nachtmerries, want hij is van 1998.
    If you try to fail, and succeed, which have you done?

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Ik vond een goede SF/Thriller film....
    Eindelijk X-Files.....
    Prima acteerwerk....
    Bekende acteur David Duchovny speelt goed...
    Prima verhaal!

Producent Tarkus's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tarkus Bekijk bericht
    Goede film, maar zeker geen topper.
    Ik heb in de series van de X-Files betere scenario's gezien dat wat in deze film aan bod komt.
    Het verhaal is maar mager en weinig mysterieus.
    Op de acteerprestaties van beide hoofdrolspelers is niets aan te merken, het lijkt alsof ze nooit gestopt als Muller en Scully.
    Maar zoals ik reeds zei, het verhaal is maar zwakjes, en deze film zou dan ook wel eens het allerlaatste 'X-File' kunnen zijn....

Na het bekijken van de ganse serie heb ik deze film ook nog eens opnieuw bekeken.
    Door het bekijken van de serie, helemaal, wordt deze film ook wat makkelijker om volgen.
    Maar over het algemeen blijf ik toch bij mijn eerder bericht, het is geen topper deze film.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten