Deze Film Is De Beste Film Ever!!!!!!!!!!!!! Er Is Geen Betere Film In De Genre Actie!!!!!! Ik Vond De Actie De Hele Film Door Echt Wreed En Zat Te Genieten Op Het Puntje Van M'n Stoel!!!!!!!!
Deze Film Is De Beste Film Ever!!!!!!!!!!!!! Er Is Geen Betere Film In De Genre Actie!!!!!! Ik Vond De Actie De Hele Film Door Echt Wreed En Zat Te Genieten Op Het Puntje Van M'n Stoel!!!!!!!!
Vin is hot, al is het alleen al die stem!! Bye bye James......
Leuke film om naar te kijken. Maar ik vond de stunts toch allemaal iets té. Ze hadden het wel iets echter mogen maken. Bovendien begon ik me op het eind toch wel te ergeren aan het stoere gedrag van Vin Diesel. We zijn er met 6 mensen heen geweest en deze mensen delen mijn mening. Ook was t verhaal erg standaard. Nou ja, leuk dus om met een paar vrienden naartoe te gaan, de stunts zijn ook mooi om te zien. Maar het gedrag van Vin en de stunts zijn allemaal erg overdreven.
deze film hoort bij de films die je over en over wil blijven kijken er zitten stunts in die je vaker wil zien deze film is een echte aanrader en schaal 1-10 krijgt die echt een 9.5
Vin Is Echt Een Lekkerding En Het Was Een Hele Leuke Flim (Natuurlijk Omdat Hij Erin Speelt) Maar Diesel Is Gewoon Om Op Te Eten........Hmmmmm
echt een hele gave film,die stunts zijn ook wreed! en vin mag er ook wel zijn!!
dit is een super film, logisch dezelfde makers als die andere film( the fast and the.................)
ik vind de film xxx geweldig maar dat komt ook door de acteur vin diesel ikvind hem geweldig vooral in the fast en the furiust
Vermakelijke, maar enigzins voorspelbare actiefilm, met Vin Diesel als extreme versie van James Bond. Gelukkig bevat de film lekkere frisse Humor van Diesel en extreme actiescenes. Nog een pluspunt is dat Vin Diesel een veel coolere held neerzet als Bond en daarom ook veel origineler is. Ongetwijfeld een must voor actieliefhebbers.
Deze vond ik echt niets aan... kon alles voorspellen behalve die stoer e klote opmerkingen van Vin Diesel
<...Constantly talking isn't necessarily communicating...>