Als deel II net zo goed is als deel I dan kan mijn dag niet meer stuk!! Kom maar op met deze film. :-)
Als deel II net zo goed is als deel I dan kan mijn dag niet meer stuk!! Kom maar op met deze film. :-)
Deze film lijkt me echt gruw als er nu maar wel meer actie in zit dan in deel 1.
Ik weet wel zeker dat nog beter en mooier is dan deel 1! Kan niet wachten!
Hij wordt super, check de trailer maar, en hij komt 3 mei 2003 uit. Kan nie w88.
Van mij mogen ze deel 3 ook maken, heerlijk zulke films. Veel actie hou ik van!
Als x-men 2 net zo goed is als x-men 1, dan wordt het zeker weer een avondje vol spanning. Ik ga er met een goed gevoel naar toe.
Dit wordt DE hit van deze zomer. Ik heb al diverse voorstukjes gezien en dat belooft een superkijkspectakel. Het eerste deel 4 keer gezien.... ik ga op voor de 8 dit keer ;o)
ik vond de film te weinig diepgang vertonen. Bovendien was het plot te voorspelbaar. Voor de pauze was het spannend genoeg. Na de pauze verviel de film in clichees van amerikaanse bodem, waarbij ik aan het eind van de film zin had om luid te fluiten (de film uitfluiten bedoel ik)
Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat ze al in deel 1 een beetje afweken van de originele tv serie/strip. Ik mis gewoon een hoop karakters, maar dat weerhoudt mij er hoe dan ook niet van om weer naar de bioscoop te gaan!
X-men 2, na lang wachten komt dan eindelijk het vervolg op de hitfilm X-men. Dit keer hebben ze er meer geld voor uitgetrokken.
Bij deel een was een klein nadeel dat er niet genoeg geld was voor alles. De lengte van de film was hiervan een gevolg, deze was veel te kort. Gelukkig hebben ze het toen op een manier gedaan die het mogelijk maakte dat zowel fans van de strip als zowel de mensen die het niet kenden, er van konden genieten. (de tekenfilmserie wil ik niet noemen, want die liep buiten het MARVELUNIVERSUM om) Ditmaal hebben ze meerdere mutanten, dit is een feest voor elke liefhebber. Colossus heeft nu een rol ten grootte van de rol die Ice-man in de eerste had.
Het tweede verhaal haakt goed in op deel 1. De angst is groter voor mutanten, dit terwijl de X-men ze hebben gered zonder dat ze het weten. De
X-men blijven dus buitenbeentjes. Dit is er goed in verwerkt. De versterking van Alan Cummings als Kurt Wagner alias Nightcrawler, daar had ik in eerste instantie mijn twijfels over maar na het zien van wat footage, kan ik zeggen dat ik blij verrast ben.
Deze film belooft een grote topper te worden. De wegen naar Spinn-offs liggen open.De geruchten voor een heuse Wolverine film zijn keihard aan het worden.
Al met al een film waar van ik niet kan wachten dat ik hem ga kijken.
Iedereen veel plezier gewenst met de Blockbuster van het jaar...
Drazic