De serie is leuker, maar
de acteurs zijn aardig opdreef in deze SF-film.
De serie is leuker, maar
de acteurs zijn aardig opdreef in deze SF-film.
Ik ben xfiles gek, en de film is net als de series, lekker spannend en onverwachts met een tikkie voorspelbaarheid (een heel goede meng!) lekker om te zien!
Als we de 2e film van x files willen zien, moeten er minstens 10.000 signatures geplaatst worden. Doe dat hier http://xf2themovie.com/ .
er zijn er al 3808 geplaatst, zal het lukken??? ik vond de serie ook heel leuk... volgde echt heel trouw, elke week, behalve het laatste seizoen had ik een paar moeten (kon dan ook niet echt meer goed volgen)missen maar vond er niet veel meer aan toen david er niet meer bij was.....
To all of you, please try to post the link on other forums you know of, as it will increase the signature rates.
Heb de hele serie,dus de film moest ik natuurlijk ook zien,vond hem wel goed,eerdaags deel 2 in de bios,ben benieuwd
Puike film, die alle personages uit de reeks aan bod laat komen, maar toch een verhaal op zich is, zodat je niet perse de reeks hoeft gezien te hebben om het verhaal te kunnen volgen, al is het wel een pluspunt als je dat wel hebt gedaan.
De vertolkingen zijn zeer goed, mede dankzij enkele bekende namen waaronder Martin Landau en Armin Mueller-Stahl in gastrollen.
Zeer goed verhaal dus, en enkele spectaculaire scènes.
Een aanrader deze prent, ook voor wie de serie niet heeft gezien.