X-Men: The Last Stand (2006) Wanneer er een medicijn wordt gevonden om mutanten te behandelen, worden er nieuwe grenzen getrokken tussen de X-Men en Magneto's Brotherhood

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (496 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 11192021
Weergegeven resultaten: 201 t/m 206 van 206

Discussie: X-Men 3

Producent
    8 van de 10 sterren

Standaard

Niet geheel waardige afsluiter, maar goed!

Super Moderator Akasha's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foton Bekijk bericht
    Niet geheel waardige afsluiter, maar goed!
    En waarom niet??

Figurant
    9 van de 10 sterren

Standaard

Echt mijn type films dit! Goeie acteurs, okay, matig verhaal (maar briljant vertolkt), en briljante special effects. Toch wel stoer dat Famke Janssen hier een prominente rol heeft en die waanzinnig neerzet! 9/10
    Laatst gewijzigd door Akasha; 12 December 2009 om 22:37 Reden: Je vindt alle X-Men films te gek...

Vince Tilanus
    Guest

Standaard

Ik heb me nooit geïtereseert in de vorige films. Ik had er niks mee. Dus ik zal geen menig geven of de film wel goed in het rijtje past. Maar vond deze film apart de film zelf best goed.
    Het verhaal is een wat cliché, maar opzich best prima.
    Door de een of andere reden vind ik de manier van filmen erg fijn om naar te kijken, mischien is het omdat er naar mijn mening goed is gelet op het script en de filmtechnieken. Die gaan goed samen in de film. De SFx zijn ook prima, ziet er goed uit, en de actie is ook best 'vet'.

Je hoeft niet van x men of comics te houden om naar deze film te kijken.

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

X-men zijn films waarvan ik nooit veel verwacht en dat pakt goed uit. Deze film is een beetje op het niveau van de tweede film. Begint goed maar het einde is oke maar niet waauw. Als aflsuiter van de 3-delige reeks mocht het wat meer zijn. Wss dachten de makers dat ook en flansten ze er hoe treurig ook een belachelijk scène bij die van de rode metalen brug. De reden van die scène sloeg ook alles. "Ik Kan niet zwemmen" Een beetje zwak vind je zelf ook niet? de visual effects zijn leuk en veelzijdig waardoor je contrastrijke en kleurrijke personages op het scherm krijgt. Nog steeds een van de positieve punten van de X-men films... Het laatste shot is zeer leuk... Maar zo heb je wel een gevoel van... "houd het dan nooit op en waarom heb ik deze film nu zitten kijken". Beetje een risico om deze film te kijken. Opnieuw een goeie x-men film maar op hij een waardige afsluiter is... nee niet echt. 6,5/10

Producent Tarkus's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tarkus Bekijk bericht
    Ondanks dat deze film geen regie is van Singer, vind ik hem toch geslaagd.
    Wederom zijn het de special effects die de film maken, net als in de 2 vorige, maar ze zijn hier allemaal nog eens een pak spectaculairder. Vooral de scene met de Golden Gate Bridge is indrukwekkend.
    Dit zou het laatste deel van de X-Men zijn, al laat men op het einde van de film duidelijk blijken dat er nog een vervolg in zit (Magneto die z'n krachten blijkt terug te krijgen, is Charles dan toch niet dood ???).
    Afwachten maar....
    Wederom een prima BD-uitgave van deze spectaculaire film. Indrukwekkend is vooral de sound, stukken beter dan op DVD.

Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 11192021

Regels voor berichten