X-Men: The Last Stand (2006) Wanneer er een medicijn wordt gevonden om mutanten te behandelen, worden er nieuwe grenzen getrokken tussen de X-Men en Magneto's Brotherhood

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (496 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 21 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 206

Discussie: X-Men 3

Crew Duuk's schermafbeelding

Standaard X-Men 3

Onlangs is op www.apple.com/trailers of www.x3movie.com de teaser van de nieuwe X-Men gezet. Ik kijk vol verwachting naar deze film uit (ergens in mei '06). Bryan Singer begon goed en volgens mij zet Brett Ratner de traditie voort. Het enige wat mij tegenviel is de rol van Vinnie Jones als the Juggernaut. Hij leek een beetje op een michelin mannetje (het leek teveel op een pak). Wat vinden jullie van de trailer?
    Laatst gewijzigd door Duuk; 20 December 2005 om 09:51

Runner PamelaC's schermafbeelding

Standaard

Oh leuk! Ik ga hem bekijken!
    Hanson

Administrator
    4 van de 10 sterren

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Crew Duuk's schermafbeelding

Standaard Blockbuster

X-men 3 gaat de goede kant op, als ik zo de trailer bekijk. De oorlog breekt eindelijk uit, en massale rellen zijn het gevolg.
    2006 belooft wat te worden met films als, X-men 3, Superman Returns, The Da Vinci Code, V For Vendetta en Pirates Of The Carribean 2. Jammer genoeg is de film Ghost Rider (met Nic Cage) verschoven naar 2007!

Regisseur gideon16's schermafbeelding

Standaard

dat ziet er goed uit.

Eindelijk een deel waar ''The Beast'' in voor komt (dat blauwe mannetje.). Ik herkende hem van het videospel voor op de snes.

Ik heb echt weer goede verwachtingen als ik dit so zie.

Producent Engino's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

De eerste twee delen waren ontzettend goed. Hier ga ik zeker naar toe

Figurant
    10 van de 10 sterren

Cool x men 3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door filmfocus
    het 3de deel ziet er weer goed uit.eindelijk komt beast er in.die je in de 2 vorige al miste.eindelijk komt er een oorlog tussen de goeie en de slechten.ik ga er zeker naar toe
    Laatst gewijzigd door Jimmy Shelter; 15 March 2007 om 13:49 Reden: quote gefixt

Figurant

Standaard

ik hoop dat deze film net zo goed is als de vorige. Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe het verhaal is. Maar ik denk dat dat wel goed komt

Regisseur gideon16's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dark
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door filmfocus
    het 3de deel ziet er weer goed uit.eindelijk komt beast er in.die je in de 2 vorige al miste.eindelijk komt er een oorlog tussen de goeie en de slechten.ik ga er zeker naar toe
    Je miste de oorlog tussen het goede en het kwade? Ik dus echt niet, ik kon het duidelijk zien. Net als bij fantastic four. Mischien is het moeilijk te zien omdat beide partijen de zelfde soort krachten hebben, maar tog was het goed te zien hoor. Maar goed, als je een nog ergere oorlog wil zien tussen goed en kwaad moet je ''night watch'' kijken denk ik.

Maar ik ben het er wel met je over eens dat de beast een goede zet is om in de film te zetten.
    Laatst gewijzigd door Jimmy Shelter; 15 March 2007 om 13:49 Reden: quote gefixt

Figurant Steele's schermafbeelding
    9 van de 10 sterren

Thumbs up Gaaf

Wow gaaf dat er een deel 3 uit komt ik verheug me er erg op. khoop dat hij net zo tof en spannend is als deel 1 & 2

Pagina 1 van 21 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten