Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
En als je vraagt aan hem of hij de dikste vrouw van de wereld als vriendin wil hebben
Haha nee of als je vraagt of hij ooit in zijn broek heeft gepoept omdat een meisje hem verkering vroeg whaha
Of als je vraagt aan hem of hij ooit verliefd op een walvis is geweest
Laatst gewijzigd door Man with Rock; 29 June 2008 om 00:49
haha, Grote fantasie heb jijLijkt me best een lachen film, vooral omdat Jim Carrey erin speelt, dan moet het wel gewoon lachen zijn
![]()
Kylie
1 jaar lang ja zeggen..
Zo..dan moet je echt lef hebben
Ik heb de film al gezien, in Amerika is die al uit dus. Best geinig maar een te matig verhaal. De typische Jim Carrey grappen komen weer boven tafel. Ik zou de film nipt 3 sterren geven dus voldoende, omdat Jim Carrey toch altijd weer geniaal blijft in zijn grappen in mijn optiek.
Yes Man is een komedie die ster Jim Carrey na ze vreselijke ervaring met het nummer 23 weer in het zonnentje moet zetten en hem weer publiek te laten leveren. Jim Carrey doet in Yes Man ze best om leuk over te komen en dat lukt ook in een aantal scenes maar er vallen jammer genoeg ook teveel grappen flauw of dood neer. Zooey Deschannel vond ik in The Happening al een vreselijke actrice en laat opnieuw zien dat ze er gewoon niks van bakt. De rollen voor Danny Materson en Bradley Cooper zijn goeie aanvullingen aan de film en zorgen ervoor dat Carrey niet helemaal Ace Ventura begint te worden. Yes Man bevat voor het geheel geen scherpe dialogen of meesterlijke acteer prestaties maar gewoon een film waar je vaak genoeg om kan lachen en [als je geen Jim Carrey fan bent] veel van Jim Carrey genieten. Ik geef Yes Man een 6.5 en voor de No,Go and Routh een goeie Go.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Het boek was geweldig, dus ik ben erg benieuwd wat ze van de film hebben gemaakt.
in 1 woord : leuk
Heerlijke film op z'n tijd...