You Again (2010) Komedie waarin Marni zich rot schrikt als haar broer gaat trouwen met een oud klasgenote die haar hele middelbare schooltijd heeft verziekt

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (27 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Discussie: You Again (2010)

Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard You Again (2010)

Wat vind jij van deze film?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    2 van de 10 sterren

Standaard

Oke, de hele trailer heeft dus werkelijk bijna alles al verteld wat er gaat gebeuren. Maar laten we eens de zonnige kant bekijken. Jamie Lee Curtis keert terug als een actrice, dat is dus altijd vermakkelijk. Kristen Bell mag wel wat goedmaken na When in Rome en Couples Retreat, Odette Yustman deed het vreselijk in The Unborn dus daar heb ik weinig vertrouwen in. Sigourney Weaver doet ook steeds meer films, en dat is goed want ze is een uitstekende actrice.

Betty White - Nope nee nada. Kan iemand vertellen wat haar zo grappig maakt ? Ze is 88, en ze zegt soms een vies woord, daarmee won ze een emmy en speelt ze in grote hollywood producties. Ik snap het niet, want de vrouw is gewoon niet grappig.

You Again lijkt op een standaard komedie waarin alles eerst haterig moet overkomen en tegen het laatste half uur realiseren ze zich dat ze vrienden kunnen zijn. Kom op mensen, dit hebben we al veel en veel en veel te vaak gezien.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Figurant

Standaard

Ik vind dat er wel erg veel komedies komen en veel slechte ze zijn niet eens leuk.

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Redelijke film, leuke cast. Geen bijzonder origineel of grappig verhaal.

Crew
    7 van de 10 sterren

Standaard

Redelijke film wel leuk om een paar oude rotten in het vak te zien (Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver) Een echte tiener film!

Figurant
    6 van de 10 sterren

Standaard

Vlotte komedie, leuk verhaal; had voor mijn smaak wat minder zoetsappig mogen zijn.

Figurant
    6 van de 10 sterren

Standaard

Leuke film voor een lekker ontspannen avondje televisie kijken. Soms een beetje flauw en misschien iets te overdreven, maar dat mag de pret niet drukken.

Figurant
    6 van de 10 sterren

Standaard

Ik geef geen cijfer: zou niet fair zijn tegenover zwijmelende tienermeisjes die hier vast van zullen genieten ;-)

Figurant
    5 van de 10 sterren

Standaard

Als vrouw zijnde hou ik meer van actie's/humor/science fiction en vele andere. Maar af en toe heb ik wel een zwijmelfilm nodig en deze was aardig om naar te kijken.

Crew wevandel's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Ik zal het eerlijk vertellen, Ik vond deze film wel cool en ik ben gewoon een..ehm.. een man, hahahahaha. Natuurlijk is het geen top film, maar af en toe moet je ook wat anders er tussen laten of was het door laten? Whatever! 'Jamie Lee Curtis' en 'Sigourny Weaver' hebben deze film sfeer gegeven. Voor tienermeisjes is deze film absoluut een "must see" film. Ik geef deze film 3 stars,
    Oh, als je dit hebt gelezen...... this was "Me Again"

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten