aahj als je deze film ziet he je wordt helemaal gek. hoe ze dansen hoe ze bewegen het is tan2 hard. je wordt er helemaal gek man, ik vind dat ze het goed hebben gedaan en oook met smaak![]()
aahj als je deze film ziet he je wordt helemaal gek. hoe ze dansen hoe ze bewegen het is tan2 hard. je wordt er helemaal gek man, ik vind dat ze het goed hebben gedaan en oook met smaak![]()
oohw dus je wilt het weten waar je het kan downloaden. je moet wel een download programma hebben net als kazaa d'n typ je gewoon yu got servedOp 4-7-2004 17:44 schreef caramell het volgende:
ey , ik wil alleen ff segge dat ik het egt een vette video vind maar mijn vraag is , waarkan ik heb halen want ik heb hem gedownload maar het is nie goed :S aub help mij .... ***me , myself and i
Dat is een wereld van dansen.
Niet veel mensen kn zo dansen, als zo is in werkelijkheid.
Maar ik vond echt super film ze verdienden wel een 9 als ik niet verkeer zeggen.
iki wil die film hebben man![]()
Nog steeds op zoek naar de S.E. van deze film ... De dans scene op het witte doek , helaas niet in onze bios ?!
Nou ik heb deze film geleend van me breakdance leraar...
BESTE DANSFILM DIE ER IS!!!!
de moves, zo geweldig, die style, zo goed, en het verhaal is ook toppertje!!
vooral bij de laatste battle springen de vonken er van af
dit is een must see voor alle dans liefhebbers en zeker als je van deze style houd
![]()
geweldige film, echt super hoe die gasten staan te dansen![]()
Pain Is Temporary, Pride Is Forever !!
''Some of you may die, but that's a sacrifice I am willing to make''.
oww deze film is oming gevaarlijk vooral met b2k
Zo slecht is deze film ook niet, Wat TROSkompas aangeeft 1 ster. Nee dat zeker niet.