Niet al te originele film, maar de beelden vond ik wel mooi gemaakt. Gewoon een aardige film.
Niet al te originele film, maar de beelden vond ik wel mooi gemaakt. Gewoon een aardige film.
ik vond deze film niet zo geweldig in het begin. eenmaal aan het einde is de film spannender en heeft die onverwachte twists waardoor het interessant word. ik zal deze film niet nog een keer kijken.
Wel een beetje overkill van "spannende" momenten. Gaat wennen. Verhaal uiteindelijk wel goed.
Als ik aan een film begin blijf ik kijken, het was ook best wel spannend, maar mijn man verkoos na paar keer zuchten toch het Sudoku boekje boven de film.
Misschien ligt het aan mij, maar waarom begrijp ik de helft toch nooit in Nederlandse films, de clou snap ik nu nog niet; Heeft het kind het allemaal vezonnen en is ze toch gek, omdat alles wat je ziet je dan zogenaamd in eigen geest af speelt of kon het kind werkelijk zien wat een ander niet kon zien, maar wie was dan de dooie Karen als Karen nog leeft? Tenslotte ontmoette ze eerst dooie kind voor ze dagboek las, dus verzinsel zou ook niet rijmen!
Pracht lokatie, prachthuis, zou ik best willen hebben, maar dat terzijde. Vond de film te vaag.
Wie was het in die auto die ineens snachts voor huis stond toen zij in de keuken stond?
voor een nederlandse film vond ik hem zeer goed!
Niet best deze film. Pas halverwege kwam een beetje de vaart erin, alhoewel vaart... pfff. Doorspoelen!
Dit is misschien een ietwat trage, doch goede Nederlandse thriller.
Vooral het kleine meisje (Isabelle Stokkel) doet het voortreffelijk en bezorgt je soms de daver op het lijf.
Een horrorfilm zou ik het echter niet noemen, al zullen de vele dierenvrienden onder jullie van één bepaalde scène echt wel gruwelen, u bent gewaarschuwd !!, wel een prima thriller.
Dat er van deze film in de VS een remake op stapel staat (met Charlize Theron nota bene) verbaasd me niet, en daar kijk ik nu al naar uit.