Zwart water (2009) Thriller met Barry Atsma over een meisje dat in een huis wordt gevonden en een gezin meesleept in haar wereld

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (67 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27

Discussie: Zwart Water (2009)

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Niet al te originele film, maar de beelden vond ik wel mooi gemaakt. Gewoon een aardige film.

Figurant

Standaard

ik vond deze film niet zo geweldig in het begin. eenmaal aan het einde is de film spannender en heeft die onverwachte twists waardoor het interessant word. ik zal deze film niet nog een keer kijken.

Runner
    6 van de 10 sterren

Standaard

Wel een beetje overkill van "spannende" momenten. Gaat wennen. Verhaal uiteindelijk wel goed.

Figurant

Standaard

Als ik aan een film begin blijf ik kijken, het was ook best wel spannend, maar mijn man verkoos na paar keer zuchten toch het Sudoku boekje boven de film.
    Misschien ligt het aan mij, maar waarom begrijp ik de helft toch nooit in Nederlandse films, de clou snap ik nu nog niet; Heeft het kind het allemaal vezonnen en is ze toch gek, omdat alles wat je ziet je dan zogenaamd in eigen geest af speelt of kon het kind werkelijk zien wat een ander niet kon zien, maar wie was dan de dooie Karen als Karen nog leeft? Tenslotte ontmoette ze eerst dooie kind voor ze dagboek las, dus verzinsel zou ook niet rijmen!

Pracht lokatie, prachthuis, zou ik best willen hebben, maar dat terzijde. Vond de film te vaag.
    Wie was het in die auto die ineens snachts voor huis stond toen zij in de keuken stond?

Runner
    10 van de 10 sterren

Standaard

voor een nederlandse film vond ik hem zeer goed!

Regisseur
    3 van de 10 sterren

Standaard

Niet best deze film. Pas halverwege kwam een beetje de vaart erin, alhoewel vaart... pfff. Doorspoelen!

Producent Tarkus's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Dit is misschien een ietwat trage, doch goede Nederlandse thriller.
    Vooral het kleine meisje (Isabelle Stokkel) doet het voortreffelijk en bezorgt je soms de daver op het lijf.
    Een horrorfilm zou ik het echter niet noemen, al zullen de vele dierenvrienden onder jullie van één bepaalde scène echt wel gruwelen, u bent gewaarschuwd !!, wel een prima thriller.
    Dat er van deze film in de VS een remake op stapel staat (met Charlize Theron nota bene) verbaasd me niet, en daar kijk ik nu al naar uit.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten