Zodiac (2007) Regisseur David Se7en Fincher opnieuw met misdaadthriller over een seriemoordenaar: Zodiac terroriseert San Francisco in de jaren zestig en zeventig

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (114 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38

Discussie: Zodiac

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

Echt een goede film, ook nog eens waar gebeurt. Goed spel van de diverse acteurs. Veel mensen zijn met deze zaak bezig geweest, in sommige gevallen heeft het hun leven zelfs bepaald. Ik hou wel van dit soort films, vond hem ook niet te lang duren. Is een film die je niet even kan gaan vertellen in een korte tijd. Vind het een aanrader, mooi tijdsbeeld ook van de jaren 60,70.

nilofar
    Guest

Interessante film. Een erg boeiende verhaallijn. Het bleef mij maar boeien tot aan het einde!

Het is inderdaad wel balen dat je er niet achterkomt wie de moordenaar is, maar dat stoort mij niet
    echt want ik heb tijdens het kijken van de film me geen een keer verveeld.

Het hielp ook doordat de acteurs zo goed acteerden en dat je echt geboeid zat te kijken.
    Ik heb erg genoten van Zodiac.

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Het eerste deel van de film was fantatisch spannend en zeer boeiend. Maar dan gaat de film over een een saaie praat film die de spanning doet opwekken en vermoeden maar nooit komt waardoor je geen climax kunt verwachten op het einde. Maar toch een keertje kijken. Maar da saaiheid slaat wel een serieuze domper.

Crew
    7 van de 10 sterren

Standaard

De film behandelt de zaak over de Zodiac-killer uit de jaren 70 in Amerika. En daar neemt de film de tijd voor. Het begin is goed, gelijk zit je in het verhaal en wil je weten hoe het verder gaat. Maar op de helft zakt de film in, waardoor het tempo vertraagt en niet echt meer opgepakt wordt.
    Goed, het is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal en natuurlijk is dat minder spannend, maar het had spannender gemogen in de film. Het is een goede film, dat wel, maar hij kabbelt een beetje naar het eind toe en greep mij niet zo als Finchers eerdere film Seven. De acteerprestaties vind ik goed en kwamen bij mij geloofwaardig over, alleen had de film best een climax mogen hebben.

Figurant
    6 van de 10 sterren

Standaard

Ok de verhaallijn is goed. Het is natuurlijk ook een bizzar verhaal dat er zo'n maf bestaat. Maar de film duurde wel lang. Een lange zit en al die vermeldingen in beeld waar iemand staat en wat hij deed...pffff. Inderdaad was het eerste deel goed, maar daarna kon er geen draai aan het verhaal gegeven worden. Wachten op spanning die maar niet kwam.
    Toch een film om een keer te kijken, maar bereid je voor op een lange zit.
    J.

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Een goede mysteriefilm...
    Wel een lange speelduur/verhaal...
    Uitstekende puzzelen verhaal...
    Prima acteerwerk...
    Bekende acteur Jake Gyllenhaal speelt zeer goed...
    Mooi HD kwaliteit...
    Prima achtergrond muziek (Dolby Digital)...

Crew
    6 van de 10 sterren

Standaard

Film begon goed en boeiend maar kakt aan het eind in. Goed geacteerd en een interessante verhaallijn, maar ik was toch wel enigszins teleurgesteld toen de film was afgelopen. Verder duurt de film erg lang en werd langdradig aan het eind.

Producent
    8 van de 10 sterren

Standaard

Goed geacteerde, mysterieuze film over een echt bestaand (e/ hebbende?) serial killer. Sinistere sfeer, goed gekozen muziek, spanned van begin tot einde.

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten