Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
terug in de tijd, trailer is veel belovend en de casting na het zien van de trailer, ijzersterke bezetting.
na het zien van de trailer, lijkt het me een goede film.
ik heb gister een film gehuurd met dezelfde titel. En het verhaal is ook bijna hetzelfde. Remake ofzo??
Ik heb wat maanden terug ook een films gehuurd, genaamd The Zodiac
spoiler:
Wat ik tevens een teleurstellende film vond, omdat je 2 uur lang naar een speurtocht naar een moordenaar zit te kijken en uiteindelijk het plot eindigd met de melding dat de moordenaar nooit gepakt is, waarom heb ik zitten kijken dan?
Erik
Laatst gewijzigd door filmfocus; 10 May 2007 om 15:33 Reden: Spoiler
Haha dat had ik dus ook. Echt zoiets van huh is tie nu ineens afgelopen. En waarom zo snel weer een remake....
Er zijn in 2005 zo
Okay, mijn berichtje werd afgekapt. In 2005 zijn er 3 films uitgebracht die gebaseerd zijn op The Zodiac Killer... Maar deze van 2007 is natuurlijk het beste!
De trailer ziet er wel goed uit. Ik wil 'm wel zien^^
Linkin Park, maNga, FT Island, Super Junior, EXO, Epik High<3
Ik heb em net gezien. Goede film, goed gefilmd (met af en toe ongecensureerd geweld, maar als je daar niet van houdt; het is zo weinig dat je je ogen kunt bedekken) en geacteerd (leuke bijrol van ''Dr. Green'' uit ER), leuke muziek. Één minpunt; hij is net iets te lang, denk ik. Na een tijd begin je je als kijker toch wel af te vragen of het nog wat wordt met die moordzaak. De lengte droeg wel bij aan de mogelijkheid om in te leven (die was aanwezig!).