Klantenservice - Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een Film1 abonnement afsluiten?

Je kunt hier een Film1 abonnement afsluiten via diverse aanbieders van digitale televisie.

Hoe weet ik of mijn televisie aanbieder Film1 aanbiedt?

Film1 is te ontvangen via diverse digitale televisie aanbieders. Klik hier voor het overzicht van digitale televisie aanbieders die Film1 aanbieden.

Wat heb ik nodig om Film1 te kunnen kijken?

- Een abonnement op Film1
- Een abonnement op digitale televisie

Waarom heb ik een digitaal televisie abonnement nodig, kost mij dat extra geld?

Om Film1 te kunnen kijken is een digitale televisie aansluiting een vereiste (op den duur zal analoge televisie volledig verdwijnen). De overstap naar digitale televisie hoeft niet noodzakelijk veel meer te kosten. De meeste televisie aanbieders hebben scherpe aanbiedingen, voor meer informatie over de tarieven kun je terecht bij je lokale aanbieder.

Ik ga verhuizen. Waar kan ik mijn adreswijziging doorgeven?

Adreswijzigingen dienen doorgegeven te worden aan je televisie aanbieder. Indien je gaat verhuizen, controleer dan of je Film1 via dezelfde aanbieder kunt blijven ontvangen. Stap je over naar een andere televisie aanbieder? Kijk hier of deze aanbieder ook Film1 aanbiedt.

Waarom kan ik via de satelliet niet alle Film1 kanalen ontvangen?

Als je Film1 kijkt via de satelliet is het niet mogelijk om alle kanalen te ontvangen. In verband met beperkte ruimte heeft CanalDigitaal ervoor gekozen om Film1 Spotlight niet af te nemen. Alle films die op Film1 zijn te zien, kun je natuurlijk wel waar en wanneer je maar wilt bekijken via je pc, laptop, tablet of smartphone.

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

De Algemene Voorwaarden verschillen per aanbieder. Neem contact op met je televisie aanbieder of kijk op de betreffende website voor meer informatie.

Hoe beŽindig ik mijn Film1 abonnement?

Je Film1 abonnement kun je beŽindigen bij je televisie aanbieder. Neem contact op met je lokale aanbieder of kijk op de betreffende website voor meer informatie