Klantenservice - Problemen oplossen

Ik heb zojuist een Film1-abonnement afgesloten, waarom kan ik nog geen Film1 ontvangen?

Afhankelijk van de tv-aanbieder kan het even duren eer een nieuw Film1-abonnement is geactiveerd. De activeringsperiode hangt af van de provider en verschilt van enkele minuten tot een paar dagen.
Wanneer je je online hebt aangemeld via onze Film1 abonneerpagina kun je in de tussentijd gebruik maken van je tijdelijke Film1 Start-account om in te loggen op de website en de app. Kijk voor meer informatie op de pagina 'Film1 Start-account'.

Ik heb een probleem met mijn settopbox, smartcard of interactieve decoder.

Technische vragen over je settopbox, smartcard of interactieve decoder kun je stellen aan je televisie-aanbieder. Neem contact op met jouw aanbieder van digitale televisie of kijk op de betreffende website voor meer informatie.

Ik heb een storing tijdens het kijken van de Film1-kanalen op mijn tv.

Een storing kan door diverse oorzaken hebben. We adviseren je in het geval van een technisch mankement contact op te nemen met de klantenservice van je televisie-aanbieder.